Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

dailyvideo

Πολυ χαρουμενος που εμεινα...

Ο Πρίντεζης και το ένστικτο του...
Είναι Ολυμπιακάρα και το δηλώνει. Ο Γιώργος Πρίντεζης παρέμεινε στους πρωταθλητες Ευρώπης και Ελλάδας και είναι ευχαριστημένος γι αυτό. Ο διεθνής φόργουορντ μίλησε στην "SportDay" για την απόφασή του να μείνει στον Ολυμπιακό αλλά και την φετινή σεζόν.

Αποσπάσματα:

Για την νέα χρονιά: «Θα έλεγα πως είναι μία νέα σελίδα. Κάνουμε μία αρχή και ξεκινάμε πάλι από το μηδέν, και όσο πιο γρήγορα γίνεται πρέπει να ξεχάσουμε την περσινή μας πορεία, αν θέλουμε να λογιζόμαστε ως μεγάλη ομάδα. Πρέπει να συνεχίσουμε να κοιτάμε μπροστά και να κρατήσουμε μόνο τα θετικά της περσινής σεζόν. Μόνο το πώς καταφέραμε να φτάσουμε στην κορυφή, πόση δουλειά κάναμε και με πόσο σεμνό τρόπο επιτύχαμε όλα αυτά».

Για το αν υπάρχει άγχος: «Δεν υπήρχε άγχος πέρυσι και, όπως βλέπω την ομάδα μου, δεν υπάρχει άγχος ούτε και φέτος. Δεν πρέπει να υπάρχει άγχος, γιατί πολύ απλά το άγχος το έχει ένας άνθρωπος που δεν έχει να ταΐσει τα παιδιά του. Εμείς πρέπει να ευχαριστιόμαστε αυτό που κάνουμε, να δουλεύουμε σκληρά και να γνωρίζει ο κόσμος ότι δίνουμε το 100% των δυνατοτήτων μας. Είμαστε τυχεροί που οι μόνες απαιτήσεις που έχει ο κόσμος μας είναι να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να παλεύουμε. Οι φίλαθλοί μας ακόμα και αν χάνουμε μας χειροκροτούν. Οπότε αν συνεχίσουμε να δουλεύουμε με τον ίδιο ρυθμό, θεωρώ ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο».

Για την ανανέωση του συμβολαίου του: «Γενικότερα αυτό το καλοκαίρι είχα στα χέρια μου τρεις προτάσεις. Μία από τον Ολυμπιακό, από τους Νικς και μία από την Τουρκία. Η καθεμιά πρόταση με κάλυπτε σε κάτι, αλλά κατέληξα στον Ολυμπιακό και θεωρώ ότι πήρα μία ώριμη απόφαση. Δεν έκρινα βάσει οικονομικών απολαβών, γιατί έχω μάθει στη ζωή μου να μην είμαι αχάριστος και να μην κρίνω τα πράγματα βάσει χρημάτων. Πήρα την απόφασή μου βάσει ενστίκτου. Χαράμισα αρκετά πράγματα για να παραμείνω στον Ολυμπιακό και δεν το μετανιώνω καθόλου και είμαι πολύ χαρούμενος για την απόφασή μου».

Για το αν διάλεγε κάτι άλλο: «Ποτέ δεν ξέρεις πώς θα είναι η καριέρα ενός αθλητή, αν είχε κάνει κάτι άλλο ή αν είχε διαλέξει άλλη ομάδα. Κάνεις μία επιλογή ακολουθώντας το ένστικτό σου και συνεχίζεις να δουλεύεις όσο πιο πολύ μπορείς. Από εκεί και πέρα το πώς θα τα έφερνε ο Θεός αν ήσουν κάπου αλλού δεν μπορείς να το γνωρίζεις. Σίγουρα, όμως, όσο περισσότερα τρόπαια κατακτάς και όσες περισσότερες επιτυχίες με την ομάδα σου έχεις είναι πολύ σημαντικό».

Για τον Μπαρτζώκα: «Είναι προς τιμήν του νέου προπονητή το ότι συνεχίζει τη φιλοσοφία του Ντούσαν Ιβκοβιτς, μπορεί κάποιος άλλος στη θέση του να μην το έκανε και να έβγαλε έναν άλλο εγωισμό. Είναι πολύ θετικό ότι ο κόουτς Μπαρτζώκας προσπαθεί να βάλει κάποια δικά του στοιχεία και παίρνει πάρα πολλά και από την περσινή σεζόν. Σε σύγκριση ανάμεσά τους δεν μπορείς να μπεις. Στον Ντούσαν Ιβκοβιτς χρωστάμε πάρα πολλά όλη η ομάδα και ειδικότερα εγώ. Με βοήθησε πάρα πολύ και ειδικότερα σε μια δύσκολη περίοδο της καριέρας μου».

Για τον Περπέρογλου: «Είναι ένα πολύ ώριμο και σοβαρό παιδί. Ο Στράτος ξέρει τη νοοτροπία μιας μεγάλης ομάδας και αυτό παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και πιστεύω ότι έδεσε κατευθείαν με τους υπόλοιπους. Από την πρώτη μέρα που ήρθε ήταν έτοιμος».

Για το καλάθι στην Πόλη: «Δεν το σκέφτομαι πια το καλάθι στην Πόλη. Ηταν κάτι που έχει πάρει μεγαλύτερη διάσταση από όσο πρέπει. Πιο πολύ το χάρηκα για τους δικούς μου ανθρώπους, τους φιλάθλους και όσους έβλεπα γύρω μου ευχαριστημένους, παρά για μένα. Ποτέ δεν έβαλα τη λέξη "εγώ" μπροστά στο "εμείς". Αυτό που έκανε η ομάδα στα δέκα τελευταία λεπτά του τελικού ήταν κάτι απίστευτο. Ειλικρινά πιστεύω ότι όποιος και να ήταν στη συγκεκριμένη στιγμή θα το έβαζε το καλάθι, γιατί ήταν γραφτό να γίνει».

Posted by Blue 10 Fans on 5:37 π.μ.. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for �Πολυ χαρουμενος που εμεινα...�

Leave comment

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery