Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

dailyvideo

Ανανεωνει ο Παντελιτς!!!

Συμφώνησε με Μαρινάκη ο Πάντελιτς!
Σε συμφωνία με τον Βαγγέλη Μαρινάκη για την ανανέωση του συμβολαίου του, έχει έρθει ο Μάρκο Πάντελιτς, όπως αποκάλυψε ο Σέρβος φορ σε εφημερίδα της πατρίδας του! «Θέλω τίτλους και να γράψουμε Ιστορία στην Ευρώπη», πρόσθεσε.

«Έχουμε πολύ καιρό που έχουμε μιλήσει με τον πρόεδρο και έχουμε δώσει τον λόγο μας. Εγώ έχω δώσει τα χέρια με τον πρόεδρο ότι θα μείνω και θα κάνω μια συνεργασία για πολλά χρόνια. Όλη η Ευρώπη ξέρει ότι είμαι ένας άνθρωπος που κρατάει τον λόγο του. Έτσι κάνω σε όλη μου τη ζωή και έτσι κάνω και τώρα. Ποτέ δεν σκέφτηκα να φύγω από τον Ολυμπιακό. Έδωσα τον λόγο μου στον πρόεδρο ότι θα μείνω ακόμη και όταν είχα προτάσεις ότι θα φύγω. Πιστεύω στον πρόεδρο, είναι σωστός και κρατάει τον λόγο του», δήλωσε για το μέλλον του ο Σέρβος επιθετικός στην εφημερίδα «Sportski Zurnal».
Συνεχίζοντας, ανέφερε πως το μόνο που μένει είναι το τυπικό της υπόθεσης με την υπογραφή του συμβολαίου: «Το μόνο που μένει είναι να υπογράψουμε το συμβόλαιο. Όταν γυρίσω στην Αθήνα όλα θα τελειώσουν. Τώρα το μόνο που έχουμε τελειώσει είναι το πρωτάθλημα και είμαστε στον τελικό του Κυπέλλου. Όλη η Ελλάδα ξέρει ότι ο πρόεδρος είναι ένας άνθρωπος που τηρεί το λόγο του. Είναι σημαντικό ότι μιλήσαμε την μέρα που χτύπησα. Είναι θέμα χρόνου και πότε θα με καλέσει. Στο μυαλό μου το μόνο που υπάρχει είναι η ομάδα να πάει μπροστά και να κερδίζει τα πρωταθλήματα και τα Κύπελλα και να γράφουμε ιστορία στην Ευρώπη», πρόσθεσε στη συνέχεια.

Posted by Blue 10 Fans on 3:22 π.μ.. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for �Ανανεωνει ο Παντελιτς!!!�

Leave comment

Recent Entries

Recent Comments

Photo Gallery